Velkommen!


Sæt kryds i kalenderen - Wilke inviterer til kaffe, croissanter og faglig inspiration! 

I efteråret 2018 starter Wilkes helt nye koncept; Wilke WakeUp. Vi spurgte os selv, hvordan vi kunne inspirere dig mest og bedst muligt. Svaret blev et morgenmøde, hostet af os på vores kontorer i Aarhus og København, hvor vi udover at servere et brandgodt morgentraktement, vil inspirere dig med succeshistorier opnået af os såvel som andre, udvide din horisont og lære dig liiiidt mere, om hvordan en kundecentreret tilgang skaber de bedste resultater. 

Vi har gjort det let for dig, så her på siden finder du løbende al information om de kommende Wilke WakeUp-arrangementer. Alt du skal gøre er at tilmelde dig, sætte kryds i kalenderen og medbringe dit gode humør! 

Vi glæder os til at se dig!  

De bedste hilsner Wilke

Pssst.. Vi vil så gerne have alle med, men grundet et begrænset antal pladser, kan vi blive nødt til at afvise deltagere. Skynd dig at sikre din plads! 

Efterår 2018


KØBENHAVN Overgaden Neden Vandet 9C 1414 København K  


December
6

Tidspunkt:

8:00 til 10:00

Brug dine kundeindsigter til at flytte forretningen Sådan arbejder du strategisk med dine indsigter


Til dette WakeUp vil vi inspirere dig til hvordan du bruger kundeindsigter når du skal forbedre kundeoplevelsen. Vi viser dig, hvordan du arbejder strategisk med indsigter og skaber reelle forandringer ud mod dine kunder. Vi får desuden besøg af TDC, som vil dele konkrete cases og erfaringer fra deres arbejde med indsigter. Vi får fortællinger og værktøjer fra processen med at forbedre forretningen, optimere touch points og ikke mindst skabe væsentlige forandringer blandt medarbejderne.  

KØBENHAVN Overgaden Neden Vandet 9C 1414 København K  


November
22

Tidspunkt:

8:00 til 10:00

Fra Customer Journey Mapping til Customer Journey Design Kom godt fra start og skab de rette ændringer


Denne hands-on Wake-up vil introducere dig til en række værktøjer, du kan benytte, når du skal gå fra customer journey mapping til idéskabelse og customer journey design. Vi tager udgangspunkt i konkrete cases fra vores hverdag og går tæt på de redskaber, der tager dig sikkert igennem en customer journey design proces.  

Så får vi besøg af Thomas Mitchell, Head of Personal Banking i Danske Bank. Han vil fortælle om at skabe reelle forandringer og gode kundeoplevelser. Og om at turde gøre ting radikalt anderledes, end man plejer.

Vi har desværre ikke flere ledige pladser til eventet lige nu...

Tidligere WakeUps


Nysgerrig på hvordan det er at være til WakeUp? 


KØBENHAVN Overgaden Neden Vandet 9C 1414 København K  


September
27

Telefonkø eller selvbetjening? Hvordan forener du kanalstrategien med den gode kundeoplevelse?  


Mange selskaber arbejder med deres kontaktpunkter og den samlede kunderejse, og næsten alle har en strategi der siger de vil have kunden i centrum. Men tit ender processen hvor man søger at svare på spørgsmål som; Hvilke kanaler skal vi være tilgængelige på? Hvornår skal vi være det? Og hvad skal kendetegne vores kundeservice? i en øvelse om omkostnings-reducering. De gode intentioner om kunden i centrum, bliver skudt til hjørne, og fokus på kundeoplevelsen ender med at være dét, der stod på tavlen til en workshop, men aldrig kom videre. 

Så! Hvordan sørger man for at forretnings- og kundeperspektivet bliver forenet, og tilsammen skaber en god oplevelse for kunden? Kom og få svaret til Wilke WakeUp, og hør hvordan Alm. Brand arbejder med at inddrage kunden i arbejdet med kunderejsen. 

PROGRAM

Kl. 08.00-08.15

Check in og morgenmad  

Kl. 08.15-08.20

Velkomst  

Kl. 08.20-08.45

Opskriften på kundefokus i kanalstrategien Kamilla Korsgaard, Wilke

At arbejde strategisk med at inddrage kunden, når du arbejder med kontaktpunkter, er ikke altid en proces fri for problemer. Derfor dykker vi i dette oplæg ned i de udfordringer der måtte opstå undervejs, når man søger at huske out-side-in perspektivet i arbejdet med kontaktpunkterne. Kom og få værktøjerne til, hvordan du spiser elefanten i mundrette stykker, og samtidig sikrer den optimale inddragelse af kundernes behov i dine løsninger. 

Kl. 08.45-09.15

Kend og brug dine arketyper til at skabe den gode kundeoplevelse Jens Almegaard, selvstændig rådigver Tidligere kommunikationschef hos Industriens Pension  

Jens Almegaard arbejder i dag som selvstændig rådgiver, men har tidligere været kommunikationschef i Industriens Pension. Jens kommer og fortæller, hvordan Industriens Pension arbejder med en segmenteret tilgang til kunderne, med et særligt fokus på at være i kontakt med både aktive og inaktive medlemmer.  

Kl. 09.30-10.00

Når kunden er strategien Heidi Verup, Partnerdirektør, Alm. Brand  

Hør hvordan en stor finansiel virksomhed arbejder strategisk med at sikre en god kundeoplevelse i alle kontaktpunkter. 

Kl. 10.00

Tak for i dag! 

KØBENHAVN Overgaden Neden Vandet 9C 1414 København K  


September
13

F for Pris Følelser eller fakta? 


Baserer I jeres prissætning på mavefornemmelser og følelser - eller fakta?

Hvad enten I sælger dagligvarer, mobil-tjenester, eller møbler - produkter i abonnement eller enkeltvis, handler det om at sætte netop den pris, der sikrer en optimal udnyttelse af kundernes betalingsvillighed og maksimerer indtjeningen. Men, hvordan sættes den optimale pris? Vi har svaret; drop jeres egne mave-fornemmelser og lad kundernes følelser og rationale tale!  

Kom til Wilke-Wake-Up og bliv klogere på, hvordan I kan tage mere for den samme vare uden, at kunderne bliver utilfredse. Ekspert i adfærdspsykologi og medforfatter til bogen ”Prispsykologi”, Ulrik Lehrskov-Schmidt fortæller, hvilken rolle psykologien spiller for vores adfærd. Mads Bo Nielsen fra Mondelez fortæller, hvilken tilgang og erfaringer han har gjort sig med prissætning af nye produkter i en førende mærkevarevirksomhed. Wilke vil vise, hvordan vi hjælper vores kunder med at finde ud af, hvad kunderne er villige til at betale og hvordan prisen kommunikeres.  

PROGRAM

Kl. 08.00-08.15

Check in og morgenmad  

Kl. 08.15-08.20

Velkomst  

Kl. 08.20-09.00

Prispsykologi – følelser eller fakta? Ulrik Lehrskov-Schmidt  

Ulrik vil give dig en indføring i et systematisk overblik, der sætter dig i stand til ud fra prisadfærdspsykologi at prissætte dit produkt eller din service – og vide med sikkerhed, at kunderne vil købe, allerede inden du rammer markedet.

Kl. 09.00-09.30

Faktabaseret prissætning Charlotte Jørgensen, Wilke  

Med fokus på ’value based pricing’, hvordan hjælper Wilke sine kunder med de tre primære udfordringer: #prisoptimering af eksisterende portefølje #værdiforøgelse #prisfastsættelse af nye produkter. 

Kl. 09.30-10.00

Prissætning i praksis Mads Bo Nielsen, Mondelēz Mads Bo Nielsen vil dele sine mangeårige erfaring med prissætning af nye og eksisterende produkter i både en national og international kontekst . Og dele sit syn og erfaring omkring det centrale dilemma ’cost based pricing’ vs ’value based pricing’, samt erfaring med hyldepriser vs. kampagnepriser!

Kl. 10.00

Tak for i dag! 

Wilkes nyhedsbrev 


Skal vi holde dig opdateret?

Wilke vækster og som tiden går, har vi flere og flere gode historier på hjerte, som vi meget gerne vil dele med dig. Vi har holdt events i mange år, men med vores nyeste skud på stammen, Wilke WakeUp, er der endnu mere på programmet. Hver dag gør vi os nogle gode erfaringer, der højst sandsynligt også ville kunne være til gavn for dig. Og nå ja, så har vi en håndfuld (eller to) specialister siddende i huset, som glædeligt deler ud af deres bedste tips og tricks indenfor en bred palette af områder.  

Derfor samler vi jævnligt vores bedste nyheder, værktøjer, ting vi inspireres af og information om vores kommende events og pakker det pænt ind i et kortfattet, men inspirerende nyhedsbrev. Vil du ikke gå glip af verdens bedste Wilke News? Så kan du signe dig op her:

Hvem er vi?


Wilke er en dansk rådgivnings- og analysevirksomhed. Vi har siden 1999 hjulpet danske virksomheder og organisationer med at løse deres udfordringergennem indsigt. Vi tror på, at indsigter i menneskers behov er livsnerven i enhver virksomhed. Det er behov, der driver markeder, ikke produkter, priser eller teknologiske landvindinger. Vinderne i markedet er dem, som forstår behovene bedre end konkurrenten, og som kan omsætte deres viden til bedre løsninger.  

Men indsigter fører ikke automatisk til bedre løsninger og en mere konkurrencedygtig forretning. Indsigterne skal bringes til live i de løsninger som din virksomhed går til markedet med. Det er den proces, vi er specialister i hos Wilke.. 

Vi har kontorer i Odense, København og Aarhus og har 45+ fastansatte og 200 interviewere.  

Læs mere om Wilke her: 


Wilke 

Jens Benzons Gade 54B, 5000 Odense C 

Overgaden Neden Vandet 9C, 1414 København K 

Vestergade 24, 8000 Aarhus